2014年3月31日 星期一

Folia transferowa by my-own-colors

 Cześć!

Dzisiaj dla Was zdobienie z użyciem drugiego produktu od KKCenterhk - folii transferowej. Link do produktu znajduje się tutaj: http://www.kkcenterhk.com/Nail-Foil-Transfer/c214/p10848/N.NAIL-Hot-Galaxy-Diamond-Nail-Foil-Transfer/product_info.html. A tak oto folia prezentuje się już na pazurkach:




 

Moja opinia:
Folia wygląda przepięknie! Cudownie mieni się w słońcu i dodaje zdobieniu naprawdę wiele uroku. Jest śliczna, kolorowa i wygląda bardzo oryginalnie na paznokciach. Ale ja miałam problem z jej nałożeniem. Za pierwszym razem była to moja wina, bo nakładałam zbyt wcześnie na klej i odrywała mi się w przypadkowych miejscach a nie tam, gdzie powinna ;p za drugim razem już poczekałam, aż klej zrobi się przezroczysty i wtedy bardzo ładnie się odklejała. Ale po pomalowaniu top coatem tak jakby się pomarszczyła :( Ogólnie efekt mi się podoba, ale muszę popracować jeszcze nad jej aplikacją ;)

My opinion: 
The foil looks beautiful! Wonderfully shimmers in the sun and decorating adds a lot of charm.She's cute, colorful and looks very original on the nails. But I had a problem with its imposition.The first time it was my fault because I imposed too early to glue and I kept her in random places and not where it should ;p  for the second time already waited until the glue will turnclear and then very nicely peel off. But after painting the top coat as if the wrinkle :( Overall, I like the effect, but I have yet to work on her application;)



Thank you, my-own-colors
Check out my-own-colors blog
http://my-own-colors.blogspot.hk/2014/03/folia-transferowa.html

沒有留言:

張貼留言