2011年12月22日 星期四

Review:Farduri Cuicu by dedeeasclothes


Buna dragelor:)
Ce ati mai facut weekend-ul acesta?Eu tocmai ce am terminat de ambalat ultimele cadouri si intre noi fie vorba,deabia astept sa le trimit celor dragi:)
Astazi tocmai ce mi-a propus mama sa dam o noua tura la cumparaturi(se pare ca a tinut cont de faptul ca imi doresc enorm un pulover rosu):)) sper acum sa si gasesc.
Stiti momentele alea cand dispui de bani ,dar nu vezi nimic frumos? Si cand esti falit parca peste tot rasar haine frumoase? Ei,cam asta am intampinat in ultimele zile:))
Dar sa revenim...Astazi am decis sa va prezint niste farduri pe care le-am primit spre destare din partea celor de la KKcenterhk.
Si anume:
-fard mov Cuicu no.C3115

-trusa de farduri Cuicu no.C3312


Am sa vorbesc despre amandoua in acelasi timp:)

Ce mi-a placut:
-mi-a placut extrem de mult ambalajul fardului mov ,este solid si rezistent la socuri.In schimb paleta arata destul de ieftin:-s
-rezista destul de mult fara primer(in jur de 5 ore)-in cazul meu
-gramajul este mare(4,2 g fardul mov)
-se lucreaza relativ usor cu ele
Ce nu mi-a placut:
-pigmentatia nu este extraordinara
-sunt prafoase

Ambele costa aproximativ 15 lei.
Dintre aceste doua produse ,mi-a placut mult fardul mov.Insa nu stiu daca as putea sa le recomand.
Consider ca puteti gasi farduri mult mai bune la acest pret(chiar daca este unul relativ mic).
Oricum sunt net superioare celor de la Avon:))care ma dezamagesc de fiecare data.

**Produsele au fost primite spre testare(www.kkcenterhk.com)


Thank you, dedeeasclothes
Check out dedeeasclothes blog

沒有留言:

張貼留言