2011年11月29日 星期二

Paczuszka od KKcenterHK + rabat by amore-cosmetici


Kilka dni temu przyszła do mnie kolejna paczuszka (już chyba trzecia) od KKcenterHK, a w środku znajdowały się dwie ozdóbki - naklejki - na paznokcie. Mogłam sobie wybrać kolory (miły gest z ich strony).


Mam też niespodziankę dla was. Mianowicie otrzymałam kupon rabatowy, który możecie wykorzystać robiąc zakupy na stronie ów firmy. Zachęcam ;)  
Kod: BLGB141KA10
Rabat: 10%
Data ważności kodu: 28 lutego 2012

Jutro pobawię się nowymi zdobyczami i sprezentuję wam efekty na paznokciach~~ Mam nadzieję, że wyjdzie mi coś, co będę mogła pokazać światu. 
Miłego `łikendu`, pa! ♥
 
Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.com/2011/11/paczuszka-od-kkcenterhk-rabat.html

沒有留言:

張貼留言