2011年7月29日 星期五

Review: ES False Eyelashes A013 By deeabeauty

Hello my ladies,



In urma cu ceva timp (ceva mai mult chiar:D) am fost contactata de cei de la KKcenterHK sa testez niste gene false. Am avut "libertatea" de a-mi alege ce gene doresc sa incerc si trebuie sa va marturisesc ca m-am pierdut printre atatea gene false si la un moment dat nu stiam ce sa-mi aleg, le vroiam pe toate:)))

Intr-un final m-am decis asupra unor gene false cu un aspect mai natural pentru ca nu sunt o mare iubitoare al genelor false dramatice,havy cu un aspect ieftin si pitiponcesc! Mizez pe naturalete si daca optez pentru gene false prefer sa fie cat mai naturale, sa nu atraga atentia intr-un mod neplacut. Consider ca genele false trebuie sa se integreze perfect cu machiajul purtat, sa devina un intreg si sa scoata in evidenta frumusetea ochilor si de ce nu sa ne "ascunda" unele mici imperfectiuni, cum ar fi gene scurte, rare,etc.

In alta ordine de idei acestea sunt genele pe care mi le-am ales :



Asa arata aplicate:
(dati click pt marire)

Si acum sa revenim la review-ul propriu-zis:

-sunt din par sintetic insa aspectul lor natural face ca acest lucru sa nu se observe.
-facand parte din categoria genelor false tip banda , aplicarea lor este destul de usoara (n-am intampinat dificultati la aplicare asa cum am auzit ca se intampla la genele false sintetice),cu un bun adeziv se aplica super easy si rezista all day long!
-imi place modelul încrucişat(criss-cross) deoarece confera genelor un aspect bogat dar intr-un mod destul de natural.
-creeaza senzatia de ochi deschisi, mari, datorita perilor scurti in coltul intern si lungi in cel extern, asadar astfel de gene pot fi un truc foarte bun pentru fetele cu ochii mici.
- vin intr-un pachet format din 10 perechi si fiecare pereche poate fi folosita de 2-3 ori in functie de cat de bine sunt ingrijite.

-puncte negative nu prea le-am gasit, doar ca sunt usor rigide la inceput dar se "modeleaza" usor prin miscari de back & fore/stanga-dreapta/rulare....cum vreti voi sa-i spuneti!

-costa 4.89$ si se pot cumpara de aici



In concluzie: mie personal imi plac aceste gene, deja ma gandesc sa-mi comand alte modele si tin sa le multumesc celor de la KKcenterHK pentru ca mi-au dat ocazia sa le incerc.



Sa aveti un weekend excelent si nu uitati de concursul de pe Facebook, mai aveti cateva zile!

Pupici
Bye!


Thank you, deeabeauty

沒有留言:

張貼留言